hej

Dom flesta tjejer har ju ganska många par skor, jag säger att jag bara har ett par. Men det är fel har jag kommit på, jag har också många. Dom jag använder till vardags, sen två par gamla som jag har använt till vardags men som jag inte har velat kasta. Dom står mest och dammar igen. Sen ett par "hemma" skor. (man måste ha såna när man bor på landet och det är lerigt) Sen har jag två par arbetsskor och sen har jag ett par typ sommar skor.
Så jag kan också vara kol och säga att jag har många par skor.
+ att jag har ett par av malins skor här som jag ska sno. Dock 4 stl för stora men det är häftigt.

SÅ nu var det slut om sko pratande ingen bryr sig ändå inte.

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0