Hallå hallå

Dom senaste dagarna har jag varit väldigt trött hela tiden, men ändå så sitter jag bara i min säng och inte gör nåt vettigt alls. Sen klagar jag för mig själv att jag har tråkigt, och jag blir irreterad för det är jobbigt och sitta still. Men jag orkar inte göra nåt. Jag har tänkt i flera dagar att jag måste städa typ, men det blir inge av. Sen går jag runt och är stressad hela tiden. Fast jag vet inte för vad, men det typ kliar i armarna när jag sitter  här och inte gör nåtot.
Jag skulle vilja koppla av och kolla på en film. Jag fick låna 2 st idag av sara och henrik men nehe då vägrar  mitt ps2 spela dom. Är det för gammalt tro?

Bäst jag går och lägger mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0