hej

Här sistter jag och för det första, hatar att hem telefonen ska ringa hela tiden. Jag orkar inte svara, men dom ringer ju tills jag svarar. För det andra så undrar jag när mamma kommer hem med min choklad?
Och för det tredje så är det bara tisdag idag, det känns som att simon redan har varit borta i 2 veckor typ. Men han har bara varit borta i knappt 4 dagar. Då är det hälften kvar, vilket blir en månad. eller?
Jag har så mycket att stå i också, måste hota folk om skulder till mig som jag inte vågar, vänta på att simon kommer hem så vi kan åka till banken och ta ut pengar, köra min bil i sjön osv.

Någogn som har låttips eller? Jag har ju köpt spotify premium men har inga bra låtar att lyssna på. ?


Här kommer en fin bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0