hej

Folk på facebook spårar ur mer och mer. Om man uppdaterar sin status där en gång i timmen och skriver typ, idag är jag pigg, jag måste åka och köpa en hårborste, jag har varit på toa nu, nu ska jag ut och gå en sväng, nu har jag kommit tillbaka från min promenad osv.... Då undrar jag iaf, har man verkligen inget liv, kan man ha så tråkigt? INgen bryr sig så lägg av.

Igår var jag, Jennie och Evelina hos lollo och Anna-karin. Mycket trevligt må jag säga. Sen åkte vi in till stan och skulle kolla hur det såg ut på lilla efter ombyggnaden. En radikal skillnad, mycket fint var det. Jag saknade dock spel automaterna. Sen träffa vi robban ute, han som brukar stå som vakt på rivas (en krog för dom som inte vet) Jag skriver våran konversation

Robban- hej
Jag - hej, har du saknat mig, jag har ju inte varit ute på länge, jag har jobbat mycket helg
Robban - ja, jag har ingen att kasta ut från krogen längre.

typiskt

Sen berätta jag för han om hur jag brukar lura han. Han sa att han redan hade förstått det, men det tror jag ej på .

Jag köpte en cider på lilla, jag sa - ta vilken som helst.
Och vad får jag, jo jävla urban som är den äckligaste cidern som finns. Men jag drack och såg gald ut.

NU ska jag vänta på att simon ska vakna så jag kan träffa han.

Ni kan hämta han om ni vill. Hejdå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0