hej

Igår letede jag runt i hela katrineholm efter ett par fina/ normala shorts men hittade inga alls. Så jag denice och mamma åkte till norrköping också, så gick vi runt hela ingelsta på typ 25 minuter. Jag går ju bara in och säger, här finns inget och sen går vi vidare. Min stora pasion är ju inte riktigt att gå i affärer. Men Denice tjatade jätte mycket på mig och tvinga in mig i affärerna och hitta shorts och grejer. Men det slutade med att jag hittade 1 par fina. På hela ingelsta, var är alla fina tjejkläder nu för tiden? Jag vill inte ha kläder som är annorlunda, jag vill ha dom gamla vanliga hedliga kläderna. Eller typ.
Jag har också letat efter en helt vanlig lyle scott piké för tjejer, men det finns inte heller någonstans. Jag har hittat en på internet, men jag orkar inte beställa den.
Jag tycker affärerna ska tänka lite mer på oss som vill ha vanliga kläder.

adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0